Retourneren & Ruilen
Wanneer je toch niet helemaal tevreden bent over je aankoop kun je je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst naar ons terugsturen. Hierna vervalt je retourrecht.
Het aankoopbedrag zullen wij binnen 14 werkdagen terugstorten op jouw rekening.
Voor de goede orde wijzen wij je op het volgende:
GARANTIE
Wij bieden GEEN wasgarantie op onze artikelen. Mochten er na het wassen van je bestelde item(s) problemen ontstaan is dit eigen verantwoording. Wij doen hier helaas niets mee.
Mocht er een productiefout of iets dergelijks in u ontvangen item(s) zitten kunt u dit binnen 24 uur na ontvangst aangeven via de mail info@gisleyfashion.nl. Wij ontvangen hier graag foto's bij. Mochten wij binnen 24 uur na ontvangst niets horen bieden wij geen garantie.
- Wij geven geen garantie op lussen en of haken in gehaakte truien en of vesten.
- Wij bieden geen garantie op het pillen van items, losse draden, sieraden en riemen.
- Wij bieden geen garantie op gaatjes etc. die niet binnen 24 uur na ontvangst zijn aangegeven.
RETOURNEREN
Wat nemen wij niet retour:
- Wanneer het artikel gedragen, gewassen of beschadigd is, kunnen wij het niet terugnemen.
- Ook kleding met vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren kunnen niet retour.
- Sieraden kunnen om hygië ische redenen niet retour.
- Artikelen die retour gezonden worden, moeten voorzien zijn van de originele labels en verpakking.
- Artikelen uit de SALE, afgeprijsde artikelen, of zwemkleding kunnen wij helaas geen geld terug geven. Voor deze artikelen krijgt u een tegoedbon die een jaar geldig is.
- De kosten voor de retourzending zijn voor de klant.
- Retouren zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen.
SALE
Artikelen uit de SALE, afgesprijsde artikelen of zwemkleding kunnen wij helaas geen geld terug geven. Voor deze artikelen krijgt u een tegoedbon die een jaar geldig is.
Artikelen in de SALE onder de €15 kunnen wij niet retour nemen.
- Print hier je RETOURFORMULIER .
Hoe retourneer ik de order?
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Als alles retour komt, vergoeden wij de verzendkosten die voor het opsturen zijn betaald. Wilt je omruilen, dan betalen wij het opnieuw versturen.
- Brievenbus of pakketpost. Knip het retouradres uit die rechtsonder op het retourformulier staat. Deze plakt u over het DHL label heen (zorg dat je eigen adres niet meer zichtbaar is). Laat het frankeren bij een Postkantoor.
- Extra service. Maak zelf een label aan bij Go Parcel dan bent je voordeliger uit via onderstaande link. Let op, je moet dan wel kunnen printen! Nederland € 5,25 en België € 5,95.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Retourneren via GO Parcel<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Lever het in bij een DHLparcel punt bij jou in de buurt.
DHL ServicePoints | DHL eCommerce
Verder bent je aansprakelijk voor de aankomst van de retourzending. Zorg er daarom voor dat het pakket voldoende is gefrankeerd en bewaar je verzendbewijs met trackingscode goed. Deze kunnen wij opvragen indien er zich problemen met de zending voor doet of wanneer een artikel buiten de retour termijn binnen komt. Gisley Fashion kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde artikelen.
Ruilen
Wil je iets ruilen? Bestel het dan gewoon opnieuw en kies voor afhalen, zodat je niet de verzendkosten betaal.
Schrijf in het vak opmerkingen, bestelstap 2, dat het om een ruiling gaat.
Zodra jouw pakket hier dan binnen is, versturen wij het nieuwe artikel kostenloos voor jou op.